دریافت خسارت بیمه مسافرتی

 

بیمه مسافرتی - بیمه سامان

نحوه پیگیری خسارت بیمه مسافرتی سامان در محل حادثه

از جمله مزایای بیمه مسافرتی سامان این است که، خدمات رسانی به صورت 24 ساعته و با اپراتور های انگلیسی و فارسی زبان انجام می شود و همچنین هزینه ها به طور مستقیم خارج از کشور پرداخت می شود . بنابراین در صورتیکه پول کافی همراه نداشته باشید مشکلی برای شما پیش نمی آید و خسارت به وسیله بیمه سامان پرداخت می شود .

بیمه گذاران گرامی که از بیمه مسافرتی سامان استفاده می نمایید،  در صورت بروز حادثه و یا اتفاقات غیر منتظره میبایست در ابتدا با شماره های شرکت کمک رسان Mideast  تماس بگیرید و این شرکت هماهنگی های لازم را جهت پرداخت خسارت های شما درکشور مقصدتان انجام می دهد.

مدارک لازم براي دريافت خسارت بیمه مسافرتی:

1- اصل بیمه نامه
2- کپی گذرنامه ( صفحات اول ، ویزا،  مهر خروج و ورود )
3- اصل صورتحساب های پرداخت شده
4- گزارش مرتبط با هزینه (گواهی فوت، کپی شناسنامه، گواهی پزشکی بیمارستان و یا مرکز درمانی )
5- نامه یا گزارش شرکت هواپیمایی درخسارت تاخیر چمدان یا تاخیر پرواز

شایان ذکر است تلفن های 24 ساعته پاسخگوئی و امداد رسانی بیمه  مسافرتی سامان به شرح زیر می باشند:

مرکز تماس لبنان ( پاسخگوئی فارسی/انگلیسی ) : 548356-4-961+

ایمیل کارشناسان کمک رسان : saman@mideast-assistance.com